Genel Idare Hizmetleri ve Yardimci Hizmetler Sinifi çali- sanlarinin atama ve yer degistirme islemleri için mev- zuat çalismasinin sonuçlan- dirilmasi için Bakanliga bir yazi gönderdik.
Milli Egitim Bakanligi ile Ekim 2009’da imzaladigimiz Kurum Idari Kurulu Çalisma Raporu’nun 17. maddesinde, “Egitim-ögretim hizmetleri sinifi disindaki diger hizmet siniflarinda görev yapan personelin yer degistirmelerine iliskin mevzuat çalismalarinin yapilmasi” yönünde karar alinmisti. Söz konusu kararla birlikte Genel Idare Hizmetleri ve Yardimci Hizmetler Sinifi çalisanlari hakli bir beklenti içerisine girmistir.
Kurum Idari Kurulu kararinin geregi olarak, Genel Idare Hizmetleri ve Yardimci Hizmetler Sinifi çalisanlarinin, ögretmen atama ve yer degistirmelerinde oldugu gibi, atama ve yer degistirme islemlerinin belirli kriterlere baglanmasi için Bakanlik tarafindan mevzuat çalismasi yapilmasi gerekmektedir.
Bakanliga gönderdigimiz yazida, Genel Idare Hizmetleri ve Yardimci Hizmetler Sinifi çalisanlarinin atama ve yer degisme islemleri için mevzuat çalismasinin bir an önce sonuçlandirilmasini talep ettik.