Haber
2016-06-15 08:01:42
Kaos planını el birliğiyle bozmalıyız

 

Son günlerde liselerde yapılan provokatif eylemleri A Haber canlı yayınında değerlendiren Eğitim-Bir-Sen ve Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, "Gezi kalkışmasına zemin hazırlayanlar, bugün liseliler üzerinden yeni bir arayış içerisinde. Öğrenciler kullanılıyor, onlara sahip çıkmalıyız. Liseliler üzerinden dayatılan kaos planını el birliğiyle bozmalıyız" dedi.

Yalçın, son zamanlarda İstanbul Erkek Lisesi ile başlayan ardından Pertevniyal Lisesi ve birkaç okulun daha karıştığı protestoların aslında öğrenci kaynaklı olmadığını, bunun gençler üzerinden yapılan kirli bir planın parçası olduğunu söyledi.

Amaç çocukları sokağa çekmek

Gezi’de yaşananların bir benzerinin okullarda başlatılmak istendiğini de vurgulayan Yalçın, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Gezi kalkışmasına zemin hazırlayanlar, bugün liseliler üzerinden yeni bir arayış içerisinde. Liselerde kirli bir oyun var. Masum öğrenciler kullanılmak isteniyor. Bu çocuk istismarıdır. Yayınlanan bildirilerin profesyonelce ve provoke amaçlı olduğu açıkça ortada… O bildirileri öğrenciler kaleme alamaz. Liselerde okul yöneticilerine yönelik sistematik protestolar öğrenci kaynaklı değildir. Bildirilerdeki profesyonellik de bunun göstergesidir. Gezi'de faiz lobisi ve emperyalistler rol almıştı. Yine rahat durmuyorlar. Çocukları sokağa çekmek istiyorlar. Yeni bir planı devreye sokma gayreti içerisindeler, aileler mutlaka çocuklara sahip çıkmalıdır. Liseliler üzerinde dayatılan kaos planını el birliğiyle bozmalıyız.”

Dayatılan bir proje var

Yalçın, çocukların dışarıdan manipüle edildiğini, dayatılan bir projenin olduğunu söyleyerek, “Gençlerin yeri sokaklar ve dışarıdan yönlendirilen eylemler değil, kütüphane, laboratuar, spor salonları ve kültür merkezleridir” şeklinde konuştu.

 

 

MEMUR-SEN
KONFEDERASYONU
EĞİTİMCİLER BİRLİĞİ
SENDİKASI
Zübeyde Hanım Mahallesi Sebze Bahçeleri Caddesi No:86
Altındağ - Ankara / TÜRKİYE
Tel : 0.312 231 23 06 Faks : 0.312 230 65 28
ebs@ebs.org.tr
Copyright © Eğitim Bir Sen